Re: Abit BD7 - zacinaka

Autor: SS (ssobieraj_at_o2.pl)
Data: Wed 06 Mar 2002 - 12:55:01 MET

> Mylisz sie i to bardzo . W podobnej sytuacji system na AMD+VIA dziala
> ekstra
> (od ponad roku ) zero przycinania , zero zwisow .
>

> Dlaczego sie bardzo myle? Gdyby serwis wymienil ci plyte glowna na
> inna i nie przeinstalowal SO to bylbys zadowolony z ich uslug?
> Lamerstwem nie ma co sie chwalic.Twoj jednostkowy przypadek nie moze
> stanowic wzoru do stosowania.
>
> Leszek

"Kolego" od lamerow to mnie nie wyzywaj ....
Stwierdzilem tylko ,ze u mnie na Athlonie nie nastapil wybuch jak sugerujesz
znawco :->>>> .
Tak wiec zamiast wypowiadac sie o Athlonach (na ktorych sie kompletnie nie
znasz) - poradz koledze cos madrego .....
Fakt operacja taka jak zmiana plyty bez reinstalacji systemu jest ryzykowna
ale mozliwa i wykonalna ... i nie musi sie skonczyc takimi problemami ...
Nigdy nie oddaje kompa do serwisu , moze dlatego dobrze dziala :-))))