Zoltrix Spirit 56K w Win2000

Autor: Andrzej Radzewicz (aradze_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 06 Mar 2002 - 10:05:23 MET

Włożyłem Zoltrix'a Spirit 56K do slotu, włączyłem kompa, odpalił się
Win2000, znalazł nowe urządzenie - stwierdził,
że to "Conexant HCF 56K Speakerphone PCI Modem", zainstalował sterowniki,
zauważyłem, że pojawiły się nowe
urządzenia: "Modemy/Conexant HCF 56K Speakerphone PCI Modem" i "Kontrolery
dźwięku, wideo i gier / Urządzenie
półdupleksowe audio usługi Unimodem". Chciałem skorzystać z Voice'a i użyć
go jak automatycznej sekretarki, ale
programy które odpalałem odszczekują, że :
- "Error getting speakerphone device ID"
- "(...) was unable to detect a voice modem. Either your modem does not
support voice, or it can only work in the TAPI mode."

Podejżewam, że problem tkwi w takim zainstalowaniu modemu, żeby pojawiło się
odpowiednie urządzenie które
będzie potrafiło konwertować dźwięk z linii telefonicznej i na odwrót. Nie
wiem jak to powinno wyglądać.

Czy ktoś z Was miał jakieś doświadczenia z tym modemem (Zoltrix'a Spirit 56K
Voice) pod Windows 2000 ?

Marek