Zolirix Sagitta

Autor: jacematy_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 06 Mar 2002 - 09:40:59 MET

Pozdrawiam wszystkich.
Własnie planuję zakup jakiegoś modemu do domu (zwykle korzystam z inetu w
pracy) i nie wiem jaki wybrać. Upatrzylem sobie właśnie taki jak w tytule ale
nie jestem do niego do końca przekonany. W kilku sklepach probowali mi wcisnąć
Pentagramy ale nie wiem czy to była szczera porada czy też próba wciśniecia
tego co mieli akurat na półkach.
Kilka lat temu miałem modem Zoltrixa i bylem zadowolony.

Poradźcie jaki wybrać modem.
Dodam że interesuje mnie wewnętrzny, a co do procka to mam Durona 950

Pozdrawiam

Jacek