Re: PGA a FCPGA

Autor: Maniek (mantysek8_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 06 Mar 2002 - 08:29:04 MET

Nie wiem,czy to jeszcze aktualny temat,ale:

PRZEJŚĆIÓWKA "PowerLeap Neo370" o której tu pisano NIE jest
przeznaczona do procesorów CELERON !!!
Działa prawidłowo TYLKO z Pentium III !!!

Wiem,sprawdzałem...nie działało z Celeronem 800 MHz !!!
Nie pomogą tu też żadne kabelki,oporniczki z witryny Tom's Hardware +
TO WSZYSTKO DOTYCZY TYLKO PENTIUM III !!! a nie Celeronów !!!

Celerony FCPGA mają inne rozmieszczenie sygnałów na pinach niż Pentium
III a tym bardzie też i inne niż stare Celerony na PGA.

Też byłem tak naiwny (a raczej rzecz się miała,żeby jak najtaniej
unowocześnić kompa) z tymi przejściami ze starego Celerona 466 MHz na
nowego 800 MHz.

I NIC nie pomogło !!!

Chipset i BIOS obsługiwały procesory o takiej częstotliwości,ale mimo
wszystko umieszczenie Celerona 800 MHz nie działało !!!
I nie mogło działać !!!
Jak wyżej : piny mają inne sygnały i dupa blada ;-(((

A NIKT jeszcze nie wpadł,żeby zrobić taką przejśćiówkę ze starych
Celeronów na nowe Celerony.
I nie będzie takich rzeczy z prostego powodu - nie opłaca się.
Celeron jest tani jak barszcz i mało kto już używa starych Celków.