Re: Ch³odzenie na karcie graficznej...

Autor: drinker (vodka_at_hera.lsb.lublin.pl)
Data: Wed 06 Mar 2002 - 08:14:29 MET

U¿ytkownik "-Pawel-" <pawelddd_at_poczta.wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> Witam.
> Zauwa¿y³em ¿e ostatnio wiatraczek na mojej karcie graficznej
> zaczyna rzêziæ, znak to ¿e jego dni s± ju¿ policzone :-)
Niekoniecznie!
Wykrec wiatrak. Od spodu ma naklejke - odklej delikatnie z jednej stony.
Bedzie tam widac mechanizm na ktorym sie obraca witrak.
Zapusc troche oleju maszynowego (do maszyn do szycia) zaklej przykrec do
radiatora i po klopocie!
pzd
drinker