Re: Ktora k. graf ?

Autor: pilocik (pilocik_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 05 Mar 2002 - 22:15:12 MET

> Zastanawiam sie nad kupnem jednej z n/w kart. Chodzi mi glownie
> o wejscie TV i jakas mala obrobke video oraz gry.

Miałem ten sam problem.Po dłuższym czasie zabawy z grafiką z IN/OUT
doszedłem do wniosku że to pomyłka.
Dla gier kup dobrą grafikę z samym tylko TV OUT za 300-400zł ,
a jeśli chcesz zgrywać na PC to zakup kartę obróbki wideo np.PINNACLE .
Zgrywanie przez grafikę wymaga mocnego sprzętu ( miałem PIII -800M i było
mało) chyba że wystarczy Ci taka sobie rozdzielczość i kilka/naście FPS.

Pozdrawiam.