Re: Dwa ekrany/monitory

Autor: Łukasz Maśko (masko_at_ipipan.waw.pl)
Data: Tue 05 Mar 2002 - 22:10:13 MET

On Tuesday 05 March 2002 21:25 user called Rolnik typed on his keyboard:

> Które rozwiązanie jest lepsze?
> Dwie karty graficzne- AGP i PCI,
> Czy jedna karta dual head?
Mogę tylko napisać jak to jest z dwoma kartami. Mam dwie nVidie TNT2, z
czego jedna to M64 na AGP, druga to Vanta na PCI.

Pod Linuxem - sterownik od producenta potrafi na raz obsługiwać tylko jedną
z tych kart, druga chodzi więc na sterowniku z XFree86. Chodzą jednocześnie
obie kartu, brak problemów. (Sterownik z NVidii potrafi obsłużyć dual head
na jednej karcie - podobno).

Pod Windows - w konfiguracji dwumonitorowej nie mam akceleracji OpenGL, ale
jest DirectX. Poza tym system (W98SE) nie może się poprawnie zamknąć i nic
na to nie pomaga (definitywnie przyczyną jest druga karta graficzna).
Poprzednio miałem S3Virge/DV Diamonda i system się zamykał. Ale tamta karta
nie potrzebowała przerwania.

--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko_at_ipipan.waw.pl                                  ICQ:  146553537