Re: jutro kupuje kompa...

Autor: .Kamil. (REMOVESPAMmem_at_o2.pl)
Data: Tue 05 Mar 2002 - 21:20:01 MET

dzieki za wszystkie posty i komentarze - wlasnie modyfikuje swoja liste
marzen...

ale mam kilka uwag: sadze, ze warto wydac te pareset zlotych wiecej na 17"
monitor. od kiedy w robocie siedze przy 17" to przy 15" i rozdzielczosci
1024x768 musze uzywac lupy. az dziw bierze, ze moglem tak ostatnie 4-5
lat... poza tym mozna wrzucic wieksza rozdzielczosc i wiecej sie zmiesci na
pulpicie...

LG - nie mam zadnych zastrzezen do nagrywarki model 8080B - pracuje w pocie
czola jakies 2 lata czy cos kolo tego, wypalila >1000 plyt i sluzy
jednoczesnie jako drive cd-rom i do tej pory nic sie nie dzieje. ale moze to
wyjatek od reguly i rzeczywiscie lepiej zainwestowac w TEAC. chociaz poza
nagrywaniem nie korzystam w ogole z tego napedu do czytania danych.

dzieki
kamil

--
. http://terra.pl/ea . . . . . . . . .