Re: Instalacjia XP na AbitST6R i Cel 1,2 - bardzo pro

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 05 Mar 2002 - 20:49:47 MET

Użytkownik Kaol <kaolsz_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a5v97a$buk$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...
> Mozy wy wiecie jak pomóc, bo ja po 8 godzinach prób nadal nic nie uzyskałem.
> Now więc tak, miałem ABITa BH6 rev.1.0 z Cel 633.
> GF2 MX 400, Fujitsu 40GB, SB Live Value, Planet(enw-9504), 512MB RAM(w 3
> kościach), CD LG i CDRW TEAC, WIN ME i XP, oba PL.
> Zmieniłem płytę i procka, na ABIT ST6R i CEl 1,2 Tual.
> Uruchamiam kompa, wszystko pięknie, BIOS-> wyłączyć AC 97 Codec, modem, midi
> , gameport.
> Próba właćzenie XP, BSoD, chyba IRQL less or not Equal.
> No std, tża reinstalować.
> Włączam ME, znaleziono nowy..., poinstalowałm - DZIAŁA.
> [...]

Zostaw tylko jedną kość pamięci w slocie1 a w biosie daj ustawienia pamięci
na normalne (nie "żyłuj" ustawień do czasu gdy będziesz wiedział co
jest źródłem niestabilności ).
Możesz też zaktualizować bios (z dyskietki systemwej ).

PeJot