Re: Abit BE6-2, jaki procesor ?

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 05 Mar 2002 - 20:49:39 MET

Użytkownik LeNiN <lenin26_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a60ms5$aek$1_at_news.tpi.pl...
> Mam płyte BE6-2 i procek PIII-500E w obudowie FCPGA. Jak zaloże do tej
> przejciowki np PIII 933 FCPGA, zadziala ? Jaki max procesor moge zalozyc ?

Praktycznie każdy Coppermine P3/Celek do 1.1Ghz (możesz uaktualnić
przy okazji bios)
Niestety płyta nie była zaprojektowana do tak szybkich
procków i może Cię czekać niespodzianka np. po roku
wybuchną kondensatory (w takim przypadku wystaczy pójść do serwisu
i wymienić )

PeJot