Re: jak zidentyfikowa?producenta biosu?

Autor: Maniek (mantysek8_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 05 Mar 2002 - 16:53:35 MET

W Rejestrze masz producenta płyty głównej pod kluczem:

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\WindowsUpdate\OemInfo

...i w prawym oknie pod wartością "AcpiOem" = producent płyty
... a niżej pod wartością "AcpiProduct" = model płyty głównej.

Nie trzeba do tego żadnych dodatkowych programów.Troszkę ruszyć
łepetynką ;)

Ale wracając do tematu,to: sądząc z danych BIOSU masz płytę SHUTTLE
AK12A i aktualny do niej BIOS to wersja "AK12AS0D" (z dnia:8.01.2002).
Najlepiej ze strony producenta płyty-pojemność BIOSU raptem 292
KB,czyli niewiele nawet jak na modem na polskich łączach.

PS. Nie wiem dlaczego TEN mój post pokazał się oddzielnie ??? Czy coś
szwankuje na tym amerykańskim serwerze Google ???