Re: jaka plyta pod athlona XP

Autor: PAIN (zoo_at_poczt.fm.NO.SPAM)
Data: Tue 05 Mar 2002 - 15:54:01 MET

> heh, wlasnie mam zamiar zmodernizowac maszyne - sprzedaje swoje sl75KAV, i
> powiem szczerze , ze Soltek mi odpowiada :) Poczytam cos o tej DRV2/4 :)
> Dysk mam ata100 i raczej nie zamierzam zmieniac w najblizszym czasie :)
wiec
> chyba DRV2 :)
Zlozylem na niej dwa kompy - jeden dla siebie. Dziala naprawde w porzadku -
jedyny problem jaki mialem to zwalona kosc DDR ;) Jesli ATA100, bralbym DRV2
(tak, jak mowisz). Poza tym AthlonXP 1.4Ghz(1600+, SB Live, TNT 1) poszedl
mi na niej stabilnie i bez zmiany napiecia na 10.5x155 (cos pomiedzy
1900+/2000+).

PAIN