Re: Czy jest obecnie jakas plyta pod AMD...

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Tue 05 Mar 2002 - 12:59:41 MET

> BTW: Jak tam dual na Athlonie? Ostatnio widzialem jakiegos Asusa
dualowego,
> a niedlugo podobniez Epox ma cos ciekawego wypuscic..

Kmputerek działa ślicznie, ale jeszcze mam obsadzony tylko jeden CPU.
Śmiesznie wygląda działający komputer z wolnym gniazdem na (drugi) CPU :) .
Chcę poczekać, aż będzie można kupić za rozsądne pieniądza Athlom MP
Toroughbred 2100+ , a to jeszcze potrwa kilka miesięcy. I tak na razie Duron
1Ghz mi starcza, aż sie nie mogę nadziwić :) Może to zasługa RAM-u, może
dobrego dysku ....

B.