Odp: CO wrzucić w obudowę AT

Autor: Irek Kaczmarek (kaczm77_at_wp.pl)
Data: Tue 05 Mar 2002 - 10:53:33 MET

Użytkownik Paweł <pawell2000_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a61tnd$m34$1_at_news.tpi.pl...
> Witam wszystkich grupowiczów
> Mam pytanko,
> Potrzebuję trochę zmodernizować komputer ( obecnie P90) ale nie aż tak
żeby
> wywalić 2000,00 na nowy. Wymyśliłem sobie że wrzucę coś z giełdy w starą
> obudowę AT. Czy możecie mi doradzić co by to mogło być ( jaka płyta i z
> jakim procesorem da się podłączyć do AT). Dobrze by było żeby płyta
> obsługiwała duże dyski.
> Paweł

Witam.
Ja miale pododbne cele dawno temu, i wynalazle SOYO 6B1 , przyta z 2
wejsciami zasilania (At i Atx).
100% bez problemowa. SLOT 1. Soft Bios.

Co do obslugi duzych dyskow, to nie jest tak jak napisal jeden z grupowiczow
do konca, ze "kazda obsluguje".
wiele zalezy od def "duzy dysk". Z reguly plyty stare (AT) maja max obsluge
na 32GB. i taka pojemnosc ma moj HDD, mimo ze jest 40GB.

Do mojej MB, wrzucilem Ge400MX, bez probleu smiga, nie wiesza sie. TunerTv,
Dzwiekowke, Modem, itp.

Polecam.

Pozdrawiam.
IRek