Re: GF4 MX czy GF3 Titanium - co jest lepsze ?

Autor: Metalman (rafalmaz_at_poland.com)
Data: Tue 05 Mar 2002 - 10:37:33 MET

JERZY MJ napisał(a):

> Ostatnio zauważyłem, że numeracja układów NVidii do ceny ma się tak samo,
> jak to było z intelem - PIII był droższy od PIV. Podobnie jest z GeForcem -
> GF4 jest tańszy od GF3. Co jest ? To w końcu jest on lepszy czy nie ?
>
> Co jest lepsze ? Obecnie karty- WinFasta GF4MX: 665zł, PixelView
> GF3Titanium: 810 zł.
> W dodatku przecież PixelView był zawsze tańszy od WinFasta.
>
> Jerzy

Lepiej kup GF3 Titanium zwlaszcza Leadteka Ti 200, moze spokojnie go podkrecic
i dostaniesz
prawie pelne Ti500. Karta jest extra. Widac, ze uklad ma jeszcze zapas do
wykorzystania.
GF4MX jest wolniejsze sporo od GF3 Ti. Tak w zasadzie to GF4MX powinno sie
nazywac GF3MX,
ale wymogi rynku ..... sam wiesz. Trzeba sprzedac.
Zobacz testy na www.in4.pl sam sie przekonasz, ze oplaca sie tylko GF3Ti.
Mozesz kupic

Oczywiscie PixelView ale sam musisz zadecydowac, ja wolalem dolozyc kase na
markowa karte.

Pozdrawiam.