Re: jak polaczyc 2 kompy?

Autor: Daktik (daktik_at_rubikon.pl)
Data: Mon 04 Mar 2002 - 23:51:15 MET

Użytkownik "Sebek74" <sebek74_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> sorki moze to lamerskie pytanie, ale daaawno tego nie robilem.... jak
> polaczyc 2 kompy przez zlacze drukarkowe? podlaczylem 2 kompy zwyklym
kablem
> zlacze-zlacze i odpalilem "port connection to other pc" z windows
> commandera, jeden jako serwer drugi jako klient no i sie nie widza... co
> robie zle? aha oba systemy w98.

Ja przez bezpośrednie połączenie kablowe sporo się namęczyłem zanim wszystko
uruchomiłem. Mój przypadek to łączenie przec coma, ale przypuszczam, ze
podobnie jest ze złączem szeregowym.
Oto co potrzeba:
zainstalować w Windows obsługę sieci (musi być ustawiony ten sam protokól -
np TCPIP, odpowiednia grupa robocza i jeszcze trzeba komputerom nadac nazwy)
trzeba sprawdzić, czy transfer dla danego złącza jest taki sam w obu
kompach.
Moze to już pomoże...