Re: Jaka plyta pod P4northwood

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 04 Mar 2002 - 23:05:27 MET

"Wojtek Zuchowski" <w.zuchowskiWYTNIJ_TO_Z_ADRESU_at_acn.waw.pl>, wrote in

> zobaczymy. generalnie po to sie kupuje northwoody zeby je krecic,

Przesadzasz.

> trzeba byc frajerem zeby tego nie zrobic,

Tu juz bardzo przesadzasz.

> MHz za darmo tylko przez to ze podniesiesz fsb do 133 i o 0.1V vcore to
> powiedz mi dlaczego mam tego nie robic?

Dlaczego nazywasz frajerami ludzi ktorzy tego nie robia?

> Ktoz Ci broni podkrecic o 600 MHz athlona xp...? ;-)

Technologia wykonania.

> a co do krecenia 0.13 athlonow, to czarno to widze,

Dlaczego?

> widziales specyfikacje temperatur nowych athlonow? te 90 i 100 stopni?

No to chyba dobrze, ze sa w stanie wytrzymac taka temperature. AFAIK
Northwood ma max temp ok 70*C

> widzisz jak juz ktos kupuje northwooda to nie jest na tyle glupi i nie
> kupuje sisa na 845D...

Dlaczego?

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!