Re: FDD SCSI

Autor: Krzysztof Oledzki (ole_at_WytnijTo.hoth.jmg.com.WytnijTo.pl)
Data: Mon 04 Mar 2002 - 20:47:15 MET

Qwerty <look_at_my.sig.pl> wrote:
> Czołem Grupie.

> Mam kontroler SCSI Adaptec AHA1542CF, który ma oprócz BIOSu -
> możliwość podłączenia napędu dyskietek. I tu pytania:
> 1. Czy to może być 'normalny' napęd?
Dokladnie. Tylko taki :)

> 2. Czy taki napęd będzie normalnie obsługiwany przez system,
> wraz z normalnym startowaniem z takiego napędu?
Tak

> 3. Czy czytanie z takiego napędu nie będzie tak wstrzymywało systemu
> jak to ma miejsce w przypadku normalnego napędu?
W win9x? Tak. To jest problem tej nakladi...

> Mam trochę fioła na punkcie SCSI i FDD też bym chciał mieć SCSI ;)
To nie jest FDD scsi! Jest to zwykly FDD. Daaaaaaaaaawno temu
kontrolery FDD byly razem z IDE na karcie ISA. Jezeli montiowales
IDE to czesto nie montowales IDE (z FDD). Z puntku widzenia
OS jest to dokladnie to samo (a nawet gorzej).

Pozdrawiam,

                                Krzysztof Oledzki

--
Krzysztof Oledzki