SCSI Tekram

Autor: Alcer (alcer_magnificus_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 04 Mar 2002 - 20:55:10 MET

Czołem,
mam w/w sterownik, do którego podłączam nagrywarkę. Jednak podczas startu
systemu włącza się okienko SCSI, tam sterownik poprawnie wykrywa CDRW, po
czym pokazuje tekścik:
no SCSI BIOS, no SCSI driver
co wg instrukcji jest normalne dla cd-romów.
Jednakże później ani instalowane sterowniki *.sys ani Windows 98SE nie
wykrywają sterownika SCSI, samo urządzenie po prostu się "gubi" przy
ładowaniu systemu.
Czym to jest spowodowane i jak zainstalować sterownik?

mam płytę BIOSTAR M6VBE z nowym biosem, 128MB RAM, Celeron 366

pozdrawiam
Anka