Problem ze zmianą rozdzielczości!!!

Autor: Marcin (marcin_211_at_wp.pl)
Data: Mon 04 Mar 2002 - 19:40:15 MET

Witam
Mam problem ze zmianą rozdzielczości!
Otóż mam GF2MX400 64ram z tv oraz d850.
Reinstaluje windowsa (Me) wszystko chodzi ok rozdzielczośc ustawiam na
1024x768 32 bitową.
Pochodzi pare dni, gry chodzą itp. Wgram najnowszą biblioteke DirectX i
klapa. Rozdzielczośc nadal zostaje taka sama ale już nie moge jej
zmienić!!!!!
I co za tym idzie gry mi sie nie uruchamiają (jak wiadomo gra automatycznie
zmienia rozdzielczosć podczas uruchamiania) W właściwościach ekrany kiedy
chce ust inną roz. wyskakuje komunikat że mam sprawdzić sprzęt graficzny w
Menadżerze urządzeń. Sprzwdzam i wszystko jest OK!!! Mam tez zainstalowane
najnowsze stery od GF! Co jest grane!! Pomóżcie!!!

Marcin