Re: Komputer nie wylacza sie

Autor: exbros (exbros_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 04 Mar 2002 - 18:59:46 MET

Uzytkownik "Krasus Waw" <mk23418_at_sgh.waw.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
Mam

> A masz zainstalowana poprawke do WIN98SE, ktora eliminuje wlasnie
> problemy z wylaczaniem kompa?
> pozdro
>
> --
> /Krasus

Zapomnij o tej "lacie"!
Miala likwidowac ten problem, ale uzylem jej na co najmniej 20 PCtach z W98
i napisem "Teraz mozesz bez..."
NIE POMOGLA ANI RAZU!

1. Kilka razy pomógl (kolejnosc moze byc wazna):
- gleboki reset BIOSU
- wylaczenie w BIOSie zarzadzania energia
- wyczyszczenie rejestru (RegClean, RegCleaner, ScanReg /fix - najlepiej
wszystkie po kolei, restart i "drugie takie samo okrazenie ;-) )
- DEFRAGMENTACJA partycji systemowej

2. Najdziwniejsze i najprostsze, ale zarazem (z doswiadczenia) najbardziej
skuteczne:
Start->Zamknij system->Uruchom w trybie MS-Dos
w DOS'ie:
WIN
w WINdzie ... Zamknij system->Uruchom w trybie MS-Dos
tak ze trzy okrazenia i na koniec "Zamknij"
Jesli zadziala - BRAWO! Jesli nie - pozostaje pkt1. i 3.

3. Jesli nie pomoglo, to zostaje ostatnie rozwiazanie (UWAGA! Ostre
narzedzie ;-))
Skrót na pulpicie do: "RunDLL32 User,ExitWindows"
To dziala ZAWSZE :-))))

Pozdorwienia
   exbros