Re: he, he he: co wybrac: P4 czy AthlonXP?

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Mon 04 Mar 2002 - 16:52:56 MET

> No to Ci Lesiu namieszali niezle :) a w dodatku wywolales odwieczna
wojne
> Intel vs AMD i chyba nowa win200 vs XP. Na AMD jak wiesz sie nie znam
ale ja

Ludzie nie mogą żyć bez wojen ;)

> bym nie bral tej plyty ECS na SIS-e tylko cos bardziej markowego (
pamietasz

Z ECS-ami jest jak z ruskimi samochodami, jak masz szczęście to będzie
jeździł długo i szczęśliwie. A jak masz mniej szczęścia to będziesz
naprawiał
długo i nieszczęśliwie ;) Lepiej trochę dopłacić za Abita, Asusa czy MSI
(kolejność nieprzypadkowa;).

> przeciez nasze przejscia z Apollo).Jak sie tak czyta posty to
faktycznie z
> Intelami jest mniej problemow. Wybor jak zwykle nalezy do Ciebie ale
ja bym

To dlatego że Athlony i Durony kupują ludzie którzy chcą sami złożyć
tani komputer. Często kupują do tego tanie i nienajlepszej jakości płyty
główne i inne podzespoły. I jeszcze próbują to wszystko podkręcać.
No i wreszcie, dość często, słabo się na tym znają, mają więc masę
problemów.

> chyba zaryzykowal Athlonka - chociaz ja chyba postepuje czasami

Ja też...

Wonder