Re: ECS + AthlonXP = HELP!

Autor: Grzegorz Kurczyk (grzegorz_at_control.slupsk.pl)
Data: Mon 04 Mar 2002 - 16:25:10 MET

Użytkownik "posazek" <posazek_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "M.G." <marcogal_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Wluz inne pamieci jakies SDR co kolwiek, jak pujdzie to znaczy ze sie
gryzie
> z pamieciami ja mialem podobnie, komp w ogule nie wstawal az wyjalem
DDR128
> Microna i wlozylem jakis sdr,wgralem nowszy bios i po wlozeniu z powrotem
> DDR'a,plyta ozyla i dziala do dzis:)
Witam
Te płyty są trochę wybredne jeśli chodzi o DDR-y. W dokumentacji płyty jest
spis zalecanych układów pamieci, ale nie koniecznie takie muszą być.
Pierwsze uderzenie to "kości" innego producenta. Te które masz wcale nie
muszą być uszkodzone, tylko prawdopodobnie są "niekompatybilne".

--
Pozdrawiam
Grzegorz