Asus p3v133, duzy dysk i geforce 3

Autor: Maciek (mmjac_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 04 Mar 2002 - 14:45:24 MET

Mam taka plytke, chipset VIA Apollo Pro wersja biosu 1002
Na stronie Asusa znalazlem nowsza wersje biosu 1003 ale jest to beta
i nie ma zadnych informacji na jej temat
Czy ta plyta bedzie bez problemu obslugiwala duze dyski ~80 Gb?
Czy potrzebny jest upgrade biosu?

mam tez zamiar kupic karte na Geforce 3 Ti 200
na razie do wspolpracy z ta plyta, czy powinienem sie spodziewac
ewentualnych
problemow?
a, to jeszcze przy okazji jakich producentow tych kart polecilibyscie?
Asus, Creative, Leadtek... Nie mam zamiaru niczego podkrecac zalezy mi
raczej na
stabilnej pracy w OpenGL i dobrej jakosci obrazu

Z gory dzieki,
maciek