Re: EPOX 8KTA3+ ....

Autor: Mariusz Borkowski (mab_at_net.pulawy.pl)
Data: Mon 04 Mar 2002 - 12:56:12 MET

In article <a5v9fm$ci5$1_at_news.natned.com.pl>, SS wrote:

> Prosze o opinie o tej plycie i ew. potencjalne problemy ...

Uzywam 8KTA3+Pro gdzies od pol roku i jestem szczesliwy.
Troche szkoda ze to nie obsluguje DDR RAM, ale za to ma
slot ISA - a to dla mnie wazniejsze.
Problemy:
- z poczatku Athlon 1400 nie chcial dzialac jak nalezy,
  pomogl upgrade BIOS-a
- gdy wlozona byla karta graficzna PCI nacisniecie reseta
  powodowalo zwis, tak jakby BIOS karty nie chcial
  wystartowac (to akurat moze byc wina karty - w innym
  komputerze tez sprawiala problemy, ale inne), pomogla
  wymiana na karte AGP

> Czy suportuje Athlona XP ???? (Od jakiego rev ...)

Tego nie testowalem, aczkolwiek przy najnowszym BIOS-ie cos
chyba bylo na ten temat...

--
                                           Mariusz Borkowski
                                mailto:borkowsm_at_ii.pw.edu.pl