Hercules Prophet Kyro II czy ATI Radeon 7000

Autor: GreG (gslabs_at_wp.pl)
Data: Mon 04 Mar 2002 - 12:33:32 MET

Witam.
Mam dylemat, bo chcialbym sobie kupic karte z TV-Out,
glownie do Divx (poza tym pracuje na Cad'ach i Photoshopach).
Wydac moge kwote w przedziale 200-300zl.
Mnogosc pozycji w cennikach przyprawia osobe, ktora slabo
sie na tym zna i zawrot glowy, polecono mi w dwoch sklepach
rozne karty:
1. Hercules 3DProphet Kyro II 64MB+TV - 300zl
2. ATI Radeon 7000 64DDR DH DVI/TV - 306zl
odradzajac zupelnie niefirmowe GeForcy.
Co mam kupic?
Boje sie, ze te niepopularne badz co badz karty sprawia
mi sporo problemow.

GreG.