Problem z tasmami

Autor: Marek Wrzesinski - wrzechu (wrzechu_at_poczta.e.pl)
Data: Mon 04 Mar 2002 - 12:29:15 MET

caly czas mialem na pierwszej tasmie hdd a na drugiej cd i cdrw. wszystko z
pozory bylo dobrze tylko ze potem sie okazalo, jak nagrywam cd nie moge
korzystac z cd oraz nie moge kopiowac plyt bezposrednio z cd. w nero
wyskoczyl mi komunikat ze to dlatego bo cd i cdrw sa na tej smej tasmie IDE.
no to chcialem zamienic tasmy ale byly za krotkie. wyciagnalem wiec cala
pierwza tasme o podpialem odwrotnie (tzn tam gdzie byla wpieta do plyty
teraz jest jako slave, a tam gdzie byl slave jest wpieta do plyty, hdd jako
master). chcialem tylko sprawdzic, nie podpinajac juz niczego (cd i cdrw
bylo odlaczone), czy bedzie dzialal sam hdd. niby dziala ale na poczatku
wyskakuje mi napis 'Primary IDE channel no 80conductor cable installed'. jak
wpialem calkiem inna tasme to w kazdej kombinacji byl ten napic. juz nie
wiem o co w tym chodzi.
prosze o pomoc kogos kto wie albo mial ten sam problem
-wrzechu