Re: GeForce4 MX440 Leadtek Winfast A170 DDR 64MB - czy warto ???

Autor: jjans (jjans_at_klub.chip.pl)
Data: Sun 31 Mar 2002 - 23:31:32 MET DST

> Może ktoś z was ma już tą kartę, czy watro dopłacić za wersję BOX (nie
> chodzi mi o gierki ale kable soft itp)

Mam ją i obecnie bardzo sobie chwalę. Ale uważaj bo to karta bardzo
kapryśna. Przy pewnych konfiguracjach może sprawiać niesamowite problemy.
Opisy kłopotów moich i innych uzytkowników znajdziesz na
www.benchmark.ceti.pl/ . W wersji box dostaniesz dodatkowo: instrukcję po
angielsku, 3 kable, soft na cd i jakieś dwie gry. Tvtool z nią nie
współpracuje.

jjans