Re: Wake Up On Lan

Autor: Broda (cannibalus_at_wp.plSPAM)
Data: Sun 31 Mar 2002 - 11:04:11 MET DST

> Piszecie zebym zwrucil uwage na kabelek, a czy moge sie spodziewac w
> pudeleczku jakis innych bajerow ?
> a i czy instalacja tkiej karty rozuni sie jakos od instalowania takiej
> zwyklej

Nie rózni się niczym, ostatnio kupilem karte z WOL D-linka DFE 538TX 10/100
naprawdę polecam, karta jest spoko, ma duzo funkcji związanych z WOL, no i
kosztuje 60 złociszy ( ale tylko z wejściem RJ45, zrsztą nie ma takich 100MB
na bnc, oczywiście :)

Generalnie polecam bardzo, kabelek masz w pudełku, nie ma natomiast
sterowników, a akurat ta karta nie jest rozpoznawana przez Win 98 SE ( inne
to nie wiem) więc musisz wysępić sterowniki, jak nie dadzą to znajdziesz w
necie ( podobno Dlink nie daje do tej karty)

P.S> no i żebyś mógł korzystać z WOL to musisz mieć oczywiście płytę główną
z tą funkcją, i do tego potrzeba jakiś sofcik ( ale tego juz nie wiem jaki,
bo takiej karty u siebie nie mam), ale skoro pytasz to juz to pewnie wiesz

Pozdrawiam
przemek