Re: IBM PC-XT - co to jest ?

Autor: Piotrek (tego_at_konta.nie.ma)
Data: Sun 31 Mar 2002 - 15:27:45 MET DST

> ....ATce. Nie pamietam, kiedy zacząłem dokłądać pamięci do ATki, ale
> było to chyba około 93 roku. Do tego czasu ATka byłą dla mnie po
> prostu szybszą wersją XTciaka

Ja w 1993 roku mialem juz 386sx/33 :)))
Jak sie z XTka przesiadlem to odlecialem w kosmos z wrazenia :)
No i ten dysk! Z 10mb (wiekszy od obecnych cdromow wielkosciowo)
przesiadlem sie na MAXTORA 7131A -130mb :) ....nie wspominajac
juz o Tridencie 8900C 512kb ktorego pozniej rozbudowalem do 1MB!

> Hint - przyjrzyj się dokładnie nazwie i opisowi grupy. Uważam, że
> trzeba zajmować się nawet tymi najstarszymi PCtami, chociażby w
> celu prostowania licznych błędów i przeinaczeń.

Dokladnie.
Strasznie mnie rozsmieszyl ten text kogos, ze nie wie co to jest XT :)))))

> A wystarczyło tylko trochę poczytać, aby odświeżyć swoje
> informacje.

Albo przezyc to na wlasnej skurze.

Pozdrawiam
piotrek