Re: Wysokie od?wieżanie w monitorach

Autor: Jan F. Kurkiewicz (jankur_at_rubikon.pl)
Data: Sun 31 Mar 2002 - 14:33:29 MET DST

Użytkownik "Krzysztof Kucharski" <astrosms_at_alpha.net.pl> napisał w
wiadomoœci news:a86nhb$2lo$2_at_news.tpi.pl...
Dopóki nie
> jesteś w stanie udowodnić swoich twierdzeń, np. podając teksty
> źródłowe, linki www, opracowania naukowe z podaniem ich autorów, w
> końcu nazwy norm i standardów (zwłaszcza tych MIL STD), doputy
> będziesz głosicielem "oryginalnych" twierdzeń i ocierać się
> będziesz o granice śmieszności. Czyżbyś pretendował do miana
> "kileckiego Experta" ? Szkoda, bo Kielce to ładne miasto ;->
> Dopóki nie udowodnisz swoich "nieszablonowych" stwierdzeń będziesz
> dla mnie kimś takim, niestety.
> Na tym kończę, bo czeka na mnie rodzina u świątecznego stołu. Za
> [...]

Panie Kucharski,

czy Pan wie na jaki temat była dyskusja, polej Pan lepiej jeszcze po jednym
i wszystko sie wyjaœni, w tym gronie rodzinnym. I daj Pan Panie Kucharski
spokój ludziom, którzy sie pytali o konkrety, w sprawie zdrowia, a to wazna
sprawa. Dręczšce Pana problemy psychiczne i potrzeba zajmania głosu za
wszelkš cenę, należy rozwišzywać w odpowiednich poradniach, a nie na listach
dyskusyjnych...

JFK