LG GCE-8160b-awaria!!!

Autor: czabu (czabu21_at_priv.onet.pl)
Data: Sun 31 Mar 2002 - 14:17:24 MET DST

Witam wszystkich!
Mam nastepujacy problem z nagrywarka LG GCE-8160b: Do dzis dzialala bardzo
dobrze... Nagle zaczely sie ekrany smierci w Windowsie... Po kilku godzinach
poszukiwan doszedlem, ze to wina nagrywarki. Po jej odlaczeniu wszystko jest
w porzadku. Po podlaczeniu na 20 prob odczytu tylko raz udalo mi sie ja
odpalic. W momencie proby odczytu pojawia sie niebieski ekran z komunikatem:
"Wystapil krytyczny wyjatek OE 0028:00000000"... Reszta tekstu standardowa.
To na pewno wina nagrywarki. Podlaczalem ja na obu kanalach IDE, na roznych
kablach i konfiguracjach i za kazdym razem jest to samo. Nastepuje totalny
zwis sprzetu. Po odlaczeniu jest OK. Co sie dzieje?
Prosze tylko o powstrzymanie sie od komentarzy typu LG=shit...(to juz
wiem...)
Dziekuje za wszelka pomoc (najlepiej na priv).

Wesolych Swiat dla wszystkich i mokrego Dyngusa

Czarek