Re: co wybrac: P4 czy AthlonXP?

Autor: towarzysz Vader (vader_at_nospam.regionalna.net)
Data: Mon 04 Mar 2002 - 09:22:07 MET

Leszek wrote:
> Moja przygoda z Athlonami skonczyla sie na A1400.Zauwaz ze z moich
> postow(jako uzytkownika PIV) emanuje blogi spokoj a z twoich (uzytkownika
> AMD) emanuje agresja i fanatyzm.

Czy ty przypadkiem nie nazywasz sie Antyborzec? Imie Leszek by sie
zgadzalo. Mielismy takiego durnia na pl.comp.sys.amiga i innych
okoloamigowych grupach. co gosc herezje opowiadal to glowa bolala. :-)

> Jesli tego nie zauwazasz to napewno
> zauwazaja to inni .Uzytkownicy kompow opartych o Intela nie uzywaja slow
> nieprzyzwoitych ani nie obrazaja innych.

Tak jest. Przyznaje sie. Jestem agresywny, chodze w dresie z czterema
paskami na kazdej z trzech nogawek (w trzeciej mam bejzbola) i rozwalam
biednych, slabych i garbatych staruszkow z laskami (te laski gwalce :-))) ).

> Czyzbys mial zszargane nerwy ciaglymi klopotami z AMD.W czasie gdy ty
> "poprawnie konfigurujesz"

Owszem... cala konfiguracja polegala na wsadzeniu procka na plyte i
ustawienie FSB na 133 MHz (bo fabrycznie na plycie bylo 100 MHz). I
tyle... potem tylko start kompa i uaktualnienie sterownikow do
znalezionego nowego sprzetu. Nawet windy nie przeinstalowywalem.

Cos mi sie wydaje, ze masz jakies kompleksy... czyzby intel nie byl tak
kompatybilny ze saba jak powinien? A moze znow potrafi dzielic przez
zero i wychodzi mu reszta?

> ... i nie wiem co to komp.

Otoz to, wlasnie tak mi sie wydawalo. :-)))

--
towarzysz Vader - vader_at_nospam.regionalna.net
         http://www.regionalna.net/