Re: 70 stoppni C na D700 - czy to normalne ??????

Autor: WujkO (wujko_at_interia.pl)
Data: Sun 31 Mar 2002 - 09:58:03 MET DST

> Jezeli przy meksymalnym obciazeniu, to jeszcze moze byc, ale jak w idle
> - pomyslalbym nad zmiana chlodziwa. Zobacz najpierw, czy radiator
> dobrze przylega do rdzenia i czy pasty nie ma za duzo. Temperature
> odczytuj najlepiej w BIOSie.

no to jest raczej w stanie spoczynku, no moze nieraz poniżej,miałem taki
porgram który pokazywał temp ,proca i płyty głownej,napiecie i zdaje mi sie
ze on to zczyttywał z BIOS-u
to jaki byście polecili na tego Duronka 700, kumpel mówił o Volcano 6 ,
zreszta ma taki, jest spoko oprócz tego ze głosny jest
a jakis cichy, wydajny no ni niezbyt drogi ??

--
pozdro
          Wujko