Problem z MSI

Autor: krzychoo (krzychoo_at_araneo.pl)
Data: Sat 30 Mar 2002 - 20:58:41 MET

Mam nastepujacy problem. Jest komputer o nastepujacej
konfiguracji:
- AMD Athlon XP 1,6
- MSI K7T266 Pro2
- 256 MB DDR
- WinnFast GF2Ti 64 MB
- SB Audigy 5.1
- HDD IBM ICL35 40 GB
- reszta niewazna
Komputer nie nalezy do mnie tylko do kumpla. Kumpel
zlapaj jakiegos wiruska, co zmusilo go do formatu
HDD i ponownej instalacji systemu. I tu jest problem.
Instalacja Win 98SE PL przebiega bez problemu. Komputer
bez instalacji sterownikow chodzi bez problemu. Ale
jak sie zainstaluje Via4in1 (probowalem wersje 4.33
z plyty dostarczonej z mb jak i 4.37 sciagniete z netu)
to wszystko sie sypie. Albo wystepuje jakis blad typu
"explorer wykonal nieprawidlowa operacje..." pod koniec
instalacji, albo wszystko sie zainstaluje, ale po
restarcie komp nie wstaje zglaszajac blad rejestru, albo
co gorsza bledny FAT. Jak sie nie zainstaluje Via4in1
tylko same drivery od grafiki to chodzi spoko, ale juz
instalacja sterow od Audigy powoduje takie same efekty
jak Via4in1. Ktos ma jakis pomysl co z tym zrobic?
Komp wczesniej chodzil bez problemow, a teraz nie da
sie na nim postawic systemu. What the fuck...?
Nikt w BIOSIE nie mieszal, konfiguracja sprzetowa nie
byla w ogole ruszana, a tu taki klops...

--
Pozdrawiam,
Krzysztof Kubas                          http://krzychoo.araneo.pl