Re: My Computer

Autor: Krzys-iek (krzys-iek_at________wp.pl)
Data: Sat 30 Mar 2002 - 18:38:21 MET

Użytkownik "Tomasz Kuprowski" <plissken_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Jak czytam niektore posty to normalnie ciary mi po plecach przechodza. Moj
> sprzet mam juz dwa lata prawie i nie pamietam aby kiedykolwiek sam sie
> zresetowal, albo zawiesil. Powaga.

czy to jest grupa pl.chce.sie.pochwalic.moim.pc ?!

> AOpen AX34 (chip VIA, wolne AGP i ATA66)

dobrze soknfigurowana VIA i widzisz ze moze dzialac ?

> Mialem kiedys AMD i taka nietypowa plyte i jak boga kocham, nawet

nietypowe plyty pod amd ? chym wiesz ze w 99% przypadkach to plyta odpowiada
ze problemy ? VIA produkuj pod AMD chipsety i plyty, i nie gadaj bzdur bo
procek amd nie ma nic do rzeczy - licha zle poustawia plyta = klopoty czy na
intelu czy na amd, zawsze ludzie mowili ze nie lubia VIA a jak widzisz moze
dzialac dobrze. wiec zastanow sie co mowisz.