Re: Serwisowanie CTX

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM)
Data: Sat 30 Mar 2002 - 04:08:19 MET

..::TP::.. nie zobaczyl begin__(a powinien :P) ale za to naplodzil :

> Ale z Ciebie proprok - a moze gosc chce kupic monitor 21" a Ty go
> straszysz ze za 3 lata wszyscy beda mieli 19" minimum.

:) 21' CTX ? nie radze :))

> Pozatym
> nie kazdy ma kase, czas i chceci gonic po dwoch latach za
> monitorem czy tam nawet po trzech - co jak co ale ten element
> zestawu kupuje sie z przeznaczeniem na jaknajdluzdzy okres
> uzytkowania.

LOL nieee chyba ze ci nies zal oczu , za 3 lata beda o wiele zdrowsze
monitory , to tak jakbys 3 lata temu kupil 15' jakis kfas 65KHz i teraz
go uszywal nadal :\

> i co z tego wynika ? - moze bys napisal ile mieliscie zwrotow w
> ramach gwarancji monitorow z roznych serii VL, EX, FUTURA - bo u
> mnie w pracy VL'ki padaja nader ochoczo.

Pisze ze nie bylo kfasow z servisem , wiem ze zwroty sa , nie zapomne
jak do nas przejechal transport fabrycznie uszkodzonych 15' Trynitron a
szef steirdzil - sprzedajemy :))))
wszystkie mialy zwalony czy wogole nie wlutowany eeprom i nie
zapamietywaly OSD ustawien , wszystkie wrucily :\

> 3 zaliczyly zgon w
> przeciagu jakiegos roku. Mam jeszcze do czynienia z FUTURA 15" i
> ona mi sie podoba ale te VL'ki troche mnie przerazily i
VL to najgorsze gnioty , nie wiem po co kupowac CTXa VL , jesli jusz
kupowac CTX to Trynitrona tylko

> odstraszyly - a chce zaznaczyc ze tez mam zamiar cos kupic bo
> wlasnie mi sie skonczyl moj stary wysloznoy Packard Bell.

to kup jakis dobry tani monitor a nie CTX :)

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod
http://tacops-forum.pulse.pdi.net/