Re: Po co ludzie kupuja uszkodzone procesory?

Autor: slawek_xl_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 29 Mar 2002 - 19:38:46 MET

> Zauwazylem, ze na allegro jest pare ofert sprzedazy uszkodzonych prockow
> i co dziwne, sa na to chetni i to czasem nawet daja kolo 100zl. Czy ktos
> moze mi powiedziec po co komu cos takiego ?

Na 99% nie w uczciwych zamiarach.

Kolega ma pracownię projektową, woła mnie kiedyś i mówi dysk mi chyba poszedł
zobacz co się da zrobić. Nie było gwarancji (komp kupiony z drugiej ręki), więc
zacząłem grzebać. W końcu udało się go podnieść (uszkodzona była elektronika).
Kumpel odetchną ale szuka danych a tam zupełnie co innego. Po krótkich
poszukiwaniach namierzyłem dane poprzedniego właściciela łącznie z mailem.
Okazało się, że facet sprzedał ten dysk na Allegro jako uszkodzony i powiedział
komu.
Asystent stracił swoją pierwszą pracę. I po co mu to było?!!!

Podejrzewam, że z procesorami mogą dziać się podobne, bezsensowne historie.

pozdrawiam
Sławek