Stary Compaq i klawiatura

Autor: Szym (szymszymek_at_o2.pl)
Data: Thu 28 Mar 2002 - 17:33:13 MET

Witam
Ostatnio kupiłem sobie komputerek (Compaq Prolinea 5100E z procem
133MMX) w celu postawienia na nim pseudo linuxa (Freesco) by rozdzielał
połączenie internetowe (SDI) na pare kompów...
Komp chodzi poprawnie ale jest pare problemów które mam nadzieje
pomożeci mi rozwiązać...
1. Komputer nie chce startować bez klawiatury...(Nawet nie zaczyna botować
2. Jeżeli jest podpięta stacja dyskietek włancza się o 1 minute dłużej
(na poziomi Biosu)
Ściągnełem do niego dyskietki servisowe ze strony Compaqa
z interfejsem Biosu ale nie ma tam za wiele opcjii które by mi się
przydały... Może będzie ich więcej jak zainstaluje narzędzia compaq'a na
ukrytej partycjii ????
Ściągnołem także ubgrade biosu którego cykam sie instalować... Jak
myślicie czy po zubgradowaniu biosu system odpali sie bez podłączonej
klawiatur???