Re: Modem Zoltrix Spirit - problem

Autor: Sandra (sanderka_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 04 Mar 2002 - 00:48:52 MET

Użytkownik "Piotr" <mpksmolinscy_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości ...

> Ja uzywalem Spirita 2 lata (pentium200mmm,win98se) i bylem
> z niego b. zadowolony. Kompletnie zadnych problemow.Pamietam
> ze kupilem go kierujac sie testem modemow wewnetrznych w Chipie
> (chyba 8/99) a wypadl tam b. dobrze rowniez w tescie pracy na
> liniach o zlej jakosci.

Ja również go kupiłem, sugerując się testem na CHIP'ie.
I jestem z niego BARDZO zadowolony.
Callback na nim, również działał bezproblemowo.

> Takze podejrzewalbym u Ciebie problem softwarowy a nie sprzetowy.

Zapewnim Cię, że nie mam z nim najmniejszego problemu :>>>

= SANDRA Powered: BE6-II & PIII 1_at_1,26 =
=   GlobalWIN CAK-II 38 & 640 MB RAM   =
=  GeForce2 Ti 64 MB 256/460 & SBLive  =