pasty i procek

Autor: Bartek (barthex1_at_spam.wp.pl)
Data: Fri 29 Mar 2002 - 10:35:25 MET

Witam grupowiczów.
Mam pytanie odnośnie chemikaliów na procku.
Aktualnie mój Duron 1000 po sklejeniu mostków, z płytką , Arctic Silver II ,
radiatorem z miedzianą podstawą i coolerem 7000 RPM
trzyma 41 stopni po dłuższym graniu a 38 na Idle (chodzi na 1240 Mhz).
Czy jeżeli pojadę białą pastą silikonową między procem a płytką i między
płytką a radiatorem, zauważę zmianę w temperaturze proca?
Czy szkoda brudzić proca ?

pozdrawiam i wesołego jajka

--
Bartosz 'Brzoza' Brzezinski ~~~ bartek_at_sferia.pl ~~~
Kogut opiewa nawet ten ranek, w którym idzie na rosół.