Re: Serwisowanie CTX

Autor: MAc (mac_dx.ciachto_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 29 Mar 2002 - 10:19:29 MET

Mam w robocie kilka CTX. Rozne - 19 zwykla, 17 zwykle i futury tak samo 15.
w kilku padly powielacze po gwarancji - bez 3 stow nie ma co podchodzic.
Drogo jak diabli, ale nie wiem jak wygladaja ceny czesci do innych.
Bylem fanem CTX - stare 14 chodza przy serwerach chociaz maja po 8(chyba)
lat - bezawaryjnie
Ale teraz, to bym sie mocno zastanawial.
BTW nie wie ktos gdzie mozna tanio kupic powielacze do CTX Futura 15'' i
17'' ??

MAc