celeron 800MHz

Autor: Pirate (pirate_at_interia.pl)
Data: Fri 29 Mar 2002 - 09:41:43 MET

Witam!!!

Mam pewna sprawe próbowałem z kumplem podkręcić celerona 800MHz oryginalne
ustawienia były taki 100*8 a my zmienilismy na 133*8 i co dało nam 1066MHz
kiedy uruchomił sie Windows i próbowaliśmy jakies gry odpalic kazda sie
wieszała, zrestartowaliśmy kompa i probowalismy od nowa ale dzialo sie to
samo. Zmienilismy spowrotem tak jak bylo czyli na 100*8 komputer normalnie
sie uruchomił prawie przez godzine gralismy w gry, gdy sie nam znudzilo
wyłączyliśmy komputer, gdzies po 30 minutach chcielismy spowrotem wlaczyc i
juz sie nie wlaczyl procesor byl zimny nic sie nie grzal. Okazalo sie ze
procek sie spalil. Czy mial juz ktos taki lub podobny przypadek.

Pirate.