Odp: Baracuda IV _czy faktycznie bezszelestna ?

Autor: Straits (straits_nospam_at_go2.pl)
Data: Fri 29 Mar 2002 - 08:22:39 MET

boje sie ze potem
> "gwizdanie " bedzie mi sie kojarzylo z HDD firmy Seagate
> Pozdrawiam
> Blesso

Jeżeli chodzi o wersję 40Gb (takową posiadam) to na 100% będziesz zadowlony
z niej ! Jak masz możliwośc - to zmieniaj w ciemno ! Jak włożyłem dysk - to
po prostu NIC nie słychać - myślałem, że dysk jest padnięty, bo wogóle się
nie włączył... ale tylko z pozoru - jesgo wogóle nie słychać... podczas
defragmentacji, scandiska, etc. nic nie słychać - nawet nie usłyszysz
głowicy jak stuka... bo ona - NIE STUKA ! Po prostu cisza - jak nie weźmiesz
dysku do ręki to nie bedziesz wiedział, czy pracuje - czy nie... KAPITALNA
SPRAWA - według mnie - 40GB SEAGATE to najlpszy dysk na jakim ostatnio
miałem okazją pracować... a duuuużo się dysków przezemnie przewinęło przez
ostatnie 3 miesiące...