Re: kurde przy wentylatorze

Autor: Tynio (tynio_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 29 Mar 2002 - 07:34:54 MET

Użytkownik "Mateusz Majchrzycki" <spam_at_spam.spam> napisał w wiadomości
> Rety! Ja tez ma A1,4, i przy pełnum obciążeniu temp. jest ok. 52-53
> st. Mój cooler to "Cooler Master DP5-6I31A"

Przy zamkniętej obudowie ?
Bo ja mam A 1700+ i ten sam Cooler i mam przy otwartej podobnie jak Ty,czyli
51-54
a jak zamknę obudowę to już jest ciepło ,około 62-66
Troszkę się przeraziłem :-(
Wcześniej miałem Celka 633_at_950 i było około 39
Teraz jak mam Athlona i otwartą obudowę to myślę że "farelkę" mam włączoną
:-))
na zimę jest to extra ale lato się zbliża więc będzie sałna w pokoju :-)

Tynio