Re: Zabiłem Durona?

Autor: Luka (paranid_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 29 Mar 2002 - 03:53:29 MET

"Marcin" <mayack_at_wp.pl> napisal w
news:a806it$ljf$1_at_news.tpi.pl:

> Witam!
> Mam Durona 700 i zrobiłem z niego 1GHz. Dochodziłem do tego
> stopniowo, nie grzał się, na 1GHz miałem 45 stopni. Pewnego
> dnia właczam kompa a tu 500 MHz!!! Pobawiłem się trochę
> mnożnikiem, częstotliwością ale to na nic. Jak daje mu 800
> MHz uruchamia się na 600, jak dam mu 900 idzie jako 500. I
> nic nie moge na to poradzić. Nawet fabryczne 700 osiągam
> tylko na ustawieniach domyślnych.

Jest taka mozliwosc. Mialem kiedys Durona 600_at_1000. Chodzil
swietnie, mial odpowiednie chlodzenie, az 1 kwietnia (wyczul
dzien) przestal dzialac. Wyciagnalem go, poprawilem olowek i
nic. Ustawilem na normalna dla niego szybkosc, dziala. Znowu na
1000 , nie dziala. Po prostu mial dosc.

--
		Pozdrawiam
                Luka