Monitor a Odświeżanie...

Autor: TerAzja (terazja2_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 28 Mar 2002 - 23:02:30 MET

Witam,
Mam pytanie w sumie dotyczące wszelakich monitorów - mianowicie:jeśli
producent podaje w specyfikacji że monitor przy np: 1024x768 ma
pracować przy 85Hz a dany monitor pozwala przy tej rozdziałce osiągnąć
bez problemu 100Hz a jakoby im wyższe odświeżanie tym lepiej to
dlaczego nie podaje tego przykładowo w ten sposób "1024x768/85Hz-100Hz
?! Czyżby jednak to nie służyło temu mimo że jest dostępne dla tego
monitora czy też z innych powodów jest to nie wskazane ? Właśnie
oczekuję fachowego rozwiania mych wątpliwości bo nie ukrywam że
wolałbym........ skoro mogę mieć te 1024x768/100Hz...Tylko czy sprzęt
wtedy nie dostaje w d...mh..
Pozdrawiam...

--
TerAzja
" Bierz od świata to, co ci daje, ale nie domagaj się tego, czego ci dać nie chce. Natomiast prosić możesz zawsze. Ali Ibn Abi Talib"