Re: RADEON 8500, klon czy oryg??

Autor: Vegeta (daro_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 28 Mar 2002 - 22:29:37 MET

Użytkownik "Bronek Kozicki" <brok_at_rubikon.pl> napisał w wiadomości

> wszystkich
> plik

> być może te artykuły coś podpowiedzą:
>
> http://support.microsoft.com/support/kb/articles/q315/6/88.asp
> http://support.microsoft.com/support/kb/articles/q315/4/03.asp
>
> ... a tak w ogóle to Windows XP ma całą masę problemów ze sprzętem, więc
> odradzam ten system ... przynajmniej na razie. Gdybyś podał event id z
logu
> systemowego, mógłbym trochę dokładniej poszukać w MSKB.

Niestety wyczyscilem juz dziennik systemu i nie mam tych wpisow... moze
jutro wykonam kolejne podejscie (to sie pojawia :) ), bo jestem ciekawy co
potrafi zdzialac radeon na celeronie 950mhz... sprawdzalem na cel 1133 ale
"niedorobionym" (gorsza wydajnosc niz u mnie i nie chodzi tu o grafike) i
przyznam szczerze ze jestem zawiedziony... momentami bylo niewiele lepiej
niz u mnie na GF DDR (szczegolnie race high i lobby high). Wynik w
3dmark2001 to "az" 4200 pkt...
Co do winXP. Mnie sie podoba ten system i nie mialem z nim zadnych problemow
az do tego momentu...

DW