Re: Teac BOX & OEM

Autor: Michal C. (michalcz_at_2com.pl)
Data: Thu 28 Mar 2002 - 21:31:59 MET

Użytkownik "<< eMKa >>" <mk_at_alert.pl> napisał
> Ciekawe gdzie kupisz tego Teaca BOXa za 550 jak OEM kosztują już 580
> Zeta!...

Witam,
no już odebrałem.
Zapłaciłem sumarycznie (czyli wliczając zaliczkę)
562 PLN. Sprzedawca trochę mnie kiwnął bo umówiłem
się z nim jak już pisałem na 550. Ale wziąłem bo widziałem
zwyżkę ceny w I-necie a poza tym spodobało mi się
pudełko :-)
Nie powiem fajny nabytek, jestem zadowolony.
Kupowałem to w jednym ze sklepów w Starachowicach
(świętokrzyskie).
A tak BTW to nie wie ktoś skąd bierze się
cykliczne żarzenie się diody od twardziela po zainstalowaniu
nagrywarki (podłączyłem twardego do ide1 a nagrywarę i cd
do ide2 (master i slave). Nic podejrzanego nie chodzi w tle.
Co ciekawe dysk się normalnie wyłącza po 5 minutach
(tak mam ustawione) a dioda mimo to i tak się żarzy.
TIA
  Pzdr
          Michał C."Wawelski"