Re: Baracuda IV _czy faktycznie bezszelestna ?

Autor: Endruz (endruz_at_toya.net.pl)
Data: Thu 28 Mar 2002 - 21:11:44 MET

> Az takim niedowiarkiem nie jestem
> Jesli mowicie ze jest to...jest
> Ale ja juz tak przyzwyczajomy do tego ze moj Fujitsu "nic nie gada" _i
> troche boje sie ze gdy kupie Baracude to..powiem .."co ..??? to ma byc
> bezszelestny "? lol
> Ale jesli mowice ze jest o...oczywiscie rezygnuje z zakupu wtyczek
> antyakustycznych do uszu ;))

Mam jednostke postawiona na podlodze i nawet przy otwartej obudowie musze
sie niezle wsluchac zeby stwierdzic czy pracuje dysk i to dopiero, gdy
zaczyna bardziej mielic (nawet wtedy trzeba sie wysilic zeby odroznic halas
wiatrakow od dzwiekow dysku...), bardziej bym sie martwil na Twoim miejscu
jak sobie poradzisz, gdy twoje ucho przyzwyczajone do BIV zostanie narazone
na dzwieki glosniejszych dyskow twardych, przy ktorych byc moze przyjdzie Ci
pracowac - wtedy dopiero poczujesz roznice :) Poza tym mnie w tej chwili juz
bardziej wkurzaja szumy z wiatrakow - coz apetyt rosnie w miare jedzenia -
teraz musze znalezc sposob na wyciszenie chlodzenia (woda ??? ;) i zapadnie
martwa cisza ;)))

Pzdr
Andrzej